ne diyeyim herkeze katiliyorum yyaaa taslamayda varim burda herhafat bir manken geliyor herzaman gidip taslasmai diye düsünüyorum ama benden baska taslicak kisi yok o kirolarin hepsi üstüme yigilirsa ben ordan birdaha cikamam. simdi önemlis eylere gecelim bu insanlar neden bukadar slakda gidiyolar mankenli birakipda sarkici olmak istiyolar?? salkmi dicem bu sorunun cevabini herkez biliyo hem bunlara prödüksiona yardim eden-mesela ibrahim tatlises (saten salak) celik (hic beynmem seray sevr gibi bir öküzüde cikardiya ortaya artik hic sevmiyorum bubnasinida sevmezdim saten) neden yardim ediyolar neden kirletiyolar müzik piyasasini bi röpörtaj dinledim ibrahim tatlisesin (kisaca ibo dicem artik) adam diyoki un kapani kan aliyo aliyorsa senin gibi salak insanlar yüzünden bir bakin manken hanim efendiler önce mankenligi naomi campbell heidi klumm gibi yapin sonra tamam mankenligi tamamen bitirdik cözdük artik baska birseye gecelim deyin ne bu yaaa bizim ülkeden madonna gibi robbie williams gibi insanlar cikamicakmi yahuuu cok dolduydum bunuda bi saldim sagolun bu uzun yazimi okudunuz icin ve celikden tekrer özür diliyorum :P