çelikden hepimiz özür diliyoruz böyle koyunları piyasaya kazandırdığı ve biz kötüledik ayıp ettik aslında hepimiz çok ayıp ettik böyle konuşarak hepsi iyi insanlar süper müzik yapıyolar biz at gözlüğü takmış metal dinleyen ucubeleriz hepimiz satanistiz şeytana kaptırmışız kendimizi normal değiliz (TABİ BU O DALLAMALARIN TEZİNE GÖRE OLAN BİŞEY Kİ TEZ DİYEMİCEM ARTIK ANIRMAK,ZIRVALAMAK DİYECEM) ya bu insanlarda biliyor yaptıklarının öyle güzel bir müzik olmadığını ama türkiye ne yazıkki öyle bir pazar ki kim şarkı söylerse söylesin eğer görünümü rahatsız etmiyosa insanları birde dans ettiriyosa ki çoğu erkek yerinde zıplamayı çoğu kadın belini sağa sola sallamayı dans olarak kabul ediyor bunları yaptırabilen insanlarımıza sanatçı oluyo.Hemde en alasından süper star falan.Anlıyacağınız türk insanlarının çoğunda kocamaaaaaaaan bir at gözlüğü var ve henüz kaliteden anlıyacak durumda değiller.