Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce türk pop mu rezil yoksa pop söyleyen sanatcılarmı rezil ediyo pop u

  • baltalı ilah • 10 Eylül 2006 02:22 • #512937
    Türk popuda rezil, Söyleyenler 100 kat daha rezil. Yaşasın Türk Metali.
  • rubber soul • 10 Eylül 2006 02:34 • #512938
    Tabi madenlerimiz önemli.Yaşasın Türk metali.
  • lena avrıl • 10 Eylül 2006 13:25 • #512951
    :D:D:D:D:D
  • EsRa__ykal • 10 Eylül 2006 23:09 • #512996
    türk metali deyince aklınıza nasıl bi uzayıp giden liste geliyo tahmin edemiyorum doğrusu ayrıca kaç yıldır türk metali var
  • beklicem321 • 10 Eylül 2006 23:19 • #512997
    bunu diyemezsin!
    genelleme yapıp "rezil" sözcüğünü kullanamazsın. bu hakka sahip değilsin. türkiyede metal, rock müzik yapanların da bazıları rezil ona bakarsan..birisi böyle bir konu açsa "açarsızn ağzını, yumarsın gözünü" di mi?
  • lena avrıl • 10 Eylül 2006 23:21 • #512998
    3.zamandan beri var galiba bak bor var 1.sıradayız o metal değil ama galiba demir var bakır var diyerek iğrenç bir geyik yapmak isterdim ama yapmıcam:D
  • cthulhu88 • 10 Eylül 2006 23:45 • #513002
    Pek alkam yok.İsimleri bilmem ama sanırım jazz altayapısına sahip ışın karaca fena değil.Tv'den denk geldiğim kadarıyla güçlü bir sesi var.
  • baltalı ilah • 11 Eylül 2006 00:41 • #513005
    malesef bunu söyleme hakkım var. metalcilerdende reziller var burada haklısın mesela barışarock ta çıkan metal gurupları buna dahil.
  • byrm_89 • 11 Eylül 2006 01:02 • #513011
    Kimse türk popuna laf atamaz. Sezen aksu gibi bu işi iyi yapanlarda var. Popu rezil eden bazı sanatçılardır.
  • baltalı ilah • 11 Eylül 2006 01:33 • #513016
    Ajda pekkan yorumu varken Sezen Aksu yorumu biraz vasat kalıyor.