-
halk bunu istediği için yapılyor. onlarda yolunu bulmuş tonla para kazanıyor. niye yapmasınlar ki?
-
pop zaten yaramaz (1,2 sarkı dısında oda eskilerden zaten) birde ustune kaliteli turlerde bile genelde vasatın ustune cıkamayan bir topluluktan(bence) cıkan sarkılar iyice berbat oluyo
yani kısacası turkler genelde müzükten anlamıyo :P
-
lay la lay la lay sen güneş ben ay annemde seviniyor(???))
bu cümle herşeyi anlatıyor bence...toptan rezil:P
-
ya brakın bu işleri size tek bi kelime söyleyeceğim ve tüm tartışmanın ana fikrini beyan etmiş olacağım... "ajdar" gayet açık değil mi :D
-
gidin 1980-1995 arası pop parçalarına bakın asıl kaliteyi görürsünüz, yeni jenerasyon her tür müzik sadece para kazanmak için yapılıyo buna rock metal(belki) pop kıl yün tüy de dahil.
-
sadece pop müzik dahilinde değil bence bu kalitesizlik, rock olsun punk olsun farketmez.insanlara neyi verirseniz onu alır onu sever. kaliteli müzikle büyümemiş birisine saçma sapan şeyler çok güzel gelir. ama bir çocuk beatles la pink floyd'la büyümşse zaten kalitenin farkına varır. türklerde bu bilinç olmadığından yeni jenerasyon kalitesiz şeyi çok sevebiliyor. bugün ismail yk'nın cankan'ın vs. o kadar çok seveni varki sayısız yani.onlarda paranın dibiine vuruyor, neden yapmasın ki?
-
sevmiyorum popu kardeşim zorlamı ama gerçekten sertap candan erçetinin hakkı yenemez ona sözüm yok en fazla 10 kere dinledim onlarıda kusura bakmayın ANTİ-POP yani