Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce türk pop mu rezil yoksa pop söyleyen sanatcılarmı rezil ediyo pop u

  • pUnKeR • 11 Eylül 2006 04:16 • #513024
    halk bunu istediği için yapılyor. onlarda yolunu bulmuş tonla para kazanıyor. niye yapmasınlar ki?
  • donald_cobain • 11 Eylül 2006 16:46 • #513044
    pop zaten yaramaz (1,2 sarkı dısında oda eskilerden zaten) birde ustune kaliteli turlerde bile genelde vasatın ustune cıkamayan bir topluluktan(bence) cıkan sarkılar iyice berbat oluyo
    yani kısacası turkler genelde müzükten anlamıyo :P
  • seval653 • 11 Eylül 2006 16:49 • #513045
    lay la lay la lay sen güneş ben ay annemde seviniyor(???))
    bu cümle herşeyi anlatıyor bence...toptan rezil:P
  • eternal_silent • 12 Eylül 2006 01:31 • #513090
    ya brakın bu işleri size tek bi kelime söyleyeceğim ve tüm tartışmanın ana fikrini beyan etmiş olacağım... "ajdar" gayet açık değil mi :D
  • Mad_Slayer • 12 Eylül 2006 02:04 • #513093
    gidin 1980-1995 arası pop parçalarına bakın asıl kaliteyi görürsünüz, yeni jenerasyon her tür müzik sadece para kazanmak için yapılıyo buna rock metal(belki) pop kıl yün tüy de dahil.
  • pUnKeR • 12 Eylül 2006 03:17 • #513096
    sadece pop müzik dahilinde değil bence bu kalitesizlik, rock olsun punk olsun farketmez.insanlara neyi verirseniz onu alır onu sever. kaliteli müzikle büyümemiş birisine saçma sapan şeyler çok güzel gelir. ama bir çocuk beatles la pink floyd'la büyümşse zaten kalitenin farkına varır. türklerde bu bilinç olmadığından yeni jenerasyon kalitesiz şeyi çok sevebiliyor. bugün ismail yk'nın cankan'ın vs. o kadar çok seveni varki sayısız yani.onlarda paranın dibiine vuruyor, neden yapmasın ki?
  • delibaterist • 27 Eylül 2006 22:24 • #514412
    sevmiyorum popu kardeşim zorlamı ama gerçekten sertap candan erçetinin hakkı yenemez ona sözüm yok en fazla 10 kere dinledim onlarıda kusura bakmayın ANTİ-POP yani