sadece pop müzik dahilinde değil bence bu kalitesizlik, rock olsun punk olsun farketmez.insanlara neyi verirseniz onu alır onu sever. kaliteli müzikle büyümemiş birisine saçma sapan şeyler çok güzel gelir. ama bir çocuk beatles la pink floyd'la büyümşse zaten kalitenin farkına varır. türklerde bu bilinç olmadığından yeni jenerasyon kalitesiz şeyi çok sevebiliyor. bugün ismail yk'nın cankan'ın vs. o kadar çok seveni varki sayısız yani.onlarda paranın dibiine vuruyor, neden yapmasın ki?