birazdaha bilgili olsa sanatçılarımız daha güzel yapabilirler yani hiç deyilse kulaga hoş gelir gerçi ne kadar hoş gelsede ben hiç bir şekilde dinlememde bu mankenler ve manken kılıklı insanlar cogaldıkça biz bu konuları cok tartışırız belkide böyle olması bi bakımada iyidir bu sayede rock dinleyen kişi sayısında cogalmalar meydana gelir