Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce türk pop mu rezil yoksa pop söyleyen sanatcılarmı rezil ediyo pop u

  • jimi_zoso_page • 20 Temmuz 2006 11:42 • #505594
    Kesinlikle türk popu berbat.Tamam genel olarak sevdiğim bi tür değil ama gerçekten kailteli pop yapan dünyaca ünlü bi sürü adam var ki Michael Jackson bunlara en iyi örnektir.Düzenlemleri gerçekten çok iyi.Eddie van halen ve Slash albümlerinde çalmıştır
Bu konunun tüm mesajları