Kesinlikle türk popu berbat.Tamam genel olarak sevdiğim bi tür değil ama gerçekten kailteli pop yapan dünyaca ünlü bi sürü adam var ki Michael Jackson bunlara en iyi örnektir.Düzenlemleri gerçekten çok iyi.Eddie van halen ve Slash albümlerinde çalmıştır