senin okumadığın kadar kitap okumuşumdur ben merak etme kafamda senden ufak fakat beynim senden büyüktür ben laf sokmaya çalışan artist değil kendi sölediğim lafı bazı geç anlayan arkadaşların kafasına sokmaya çalışan biriyim işine geldiği gibi yorym yapacaksın tabi saçma diyeceksin doğaldır neyse yazık sana kendini bişey zannediyosun ama boşa öyle düşünme düşündüğün kadar zeki değilsin
olabilir seni tanımıyorum ama yazdıklarından anladığım kadarıyla ezik kompleksine sahip bir insansın...kitap okumakla çözülmez malesef senin problemin..lafı bazı geç anlayan arkadaşların kafasına sokmak sana mı kaldı?ya o arkadaşlar da senin gibi senin kafana bişiler sokmaya çalışıyorlarsa?bana yazık diyebilicek bi kapasite göremiyorum sende seni tanımadıım için hakkında kişisel yorumlar yapmıyorum farkettiysen ama yazdıklarından gereken yorumları yapıyorum ama sen beni tanımadan gelin güvey olmuşsun kendi kendine tebrikler böyle devam..