Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce türk pop mu rezil yoksa pop söyleyen sanatcılarmı rezil ediyo pop u

  • rockci_kiz • 15 Temmuz 2006 19:46 • #504904
    hells bells e tammamen katiliyorum ve burdan celikden yeniden özür diliyorum (beyazida cok sevdimi burdan belirtmek istiyorum :P )
Bu konunun tüm mesajları