Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce türk pop mu rezil yoksa pop söyleyen sanatcılarmı rezil ediyo pop u

  • eternal_silent • 16 Temmuz 2006 04:57 • #504974
    zerrin özer konserine gitmiştim,canlı söyledi ve hayran kaldık..
    ebru gündeş dinlemek zorunda kaldım bi yılbaşı kutlaması sırasında canlı söyledi ve gayet güzeldi sesi.. (tolerans göstermeye çalışıyorum bu müziği iyi icra edenlere kendi zevklerimle alakası yok yanlış anlaşılmasın leaves eyes dinliyorum şu an haksızlık etmeyin bana :) ama şunu da söyliyim sevda demirele kadar gider benim yılbaşı listem :):):)
    muazzez ersoy dinlemek zorunda kaldım bir yılbaşındada,o da canlı söyledi ve biz yine hayran kaldık...

    pop,arabesk,metal ne olursa olsun iyi ses kendine güvenir ve her şekilde farkedilir..
Bu konunun tüm mesajları