zerrin özer konserine gitmiştim,canlı söyledi ve hayran kaldık..
ebru gündeş dinlemek zorunda kaldım bi yılbaşı kutlaması sırasında canlı söyledi ve gayet güzeldi sesi.. (tolerans göstermeye çalışıyorum bu müziği iyi icra edenlere kendi zevklerimle alakası yok yanlış anlaşılmasın leaves eyes dinliyorum şu an haksızlık etmeyin bana :) ama şunu da söyliyim sevda demirele kadar gider benim yılbaşı listem :):):)
muazzez ersoy dinlemek zorunda kaldım bir yılbaşındada,o da canlı söyledi ve biz yine hayran kaldık...
pop,arabesk,metal ne olursa olsun iyi ses kendine güvenir ve her şekilde farkedilir..