Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinleyin bakalım beğenecek misiniz? Biz yaptık...

  • WC • 16 Temmuz 2006 13:33 • #505015
    hacı bek haz etmedim ya yani ilk şarkı güzelde fazla elektronik olmuş klavyeyi fazlasıyla sokmuşsunuz içine emeksiz olmuş biraz sanki tabi bu benim görüşüm
Bu konunun tüm mesajları