-
-
tebriksss.koca ofise hoparlörden naklettim özellikle önemsiz kişi ve sana en istek aldı..sorulan sorular kim bu adamlar ve nerde çalıyorlar.
ps:izmirde çalmak isterlerse seve seve bi iki mekan bağlanır itina ile...çünkü piyasamızın gruplarına göre çokk iyi gelir-ler-siniz...
-
Çoook teşekkürler, aylardır uğraşıyorduk, konserlerden önce albümü bir çıkaralım da :)
-
şişh ama bak albüm flan öyle gelirseniz izmire uçurmayın fiyatları:)) özellikle bios alive grubundan sonra bu öyle güsel gel-di-lirki(izmirdekiler bilir...)..helal olsun ya valla..
-
bu arada konu dışı ama çağrışımlar serbest biosun eski grubu girdap ı kaybettik istanbula mı kaçtı bu elemanlar ya.bilen gören duyan??.kuruduk..
-
Yok yaw valla uygun yaparız ayıpsın :)
-
çok gözeller
-
keşke bi yorum yapabilseydim...
-
Çok guzel.umarım cep telefonlarında melodi olarak karşımıza çıkıp benim gibi bu şarkıyı sevenlere bıkkınlık vermez:)
-
hacı bek haz etmedim ya yani ilk şarkı güzelde fazla elektronik olmuş klavyeyi fazlasıyla sokmuşsunuz içine emeksiz olmuş biraz sanki tabi bu benim görüşüm