Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinleyin bakalım beğenecek misiniz? Biz yaptık...

  • Lennon81 • 14 Temmuz 2006 12:59 • #504661
    Aranjörlüğünü yaptığım arkadaşımın şarkıları. www.myspace.com/mustafakeceli

    Yorumlarınız önemlidir, teşekkürler :)
  • aparat • 14 Temmuz 2006 13:27 • #504664
    tebriksss.koca ofise hoparlörden naklettim özellikle önemsiz kişi ve sana en istek aldı..sorulan sorular kim bu adamlar ve nerde çalıyorlar.

    ps:izmirde çalmak isterlerse seve seve bi iki mekan bağlanır itina ile...çünkü piyasamızın gruplarına göre çokk iyi gelir-ler-siniz...
  • Lennon81 • 14 Temmuz 2006 13:38 • #504665
    Çoook teşekkürler, aylardır uğraşıyorduk, konserlerden önce albümü bir çıkaralım da :)
  • aparat • 14 Temmuz 2006 13:41 • #504666
    şişh ama bak albüm flan öyle gelirseniz izmire uçurmayın fiyatları:)) özellikle bios alive grubundan sonra bu öyle güsel gel-di-lirki(izmirdekiler bilir...)..helal olsun ya valla..
  • aparat • 14 Temmuz 2006 13:44 • #504668
    bu arada konu dışı ama çağrışımlar serbest biosun eski grubu girdap ı kaybettik istanbula mı kaçtı bu elemanlar ya.bilen gören duyan??.kuruduk..
  • Lennon81 • 14 Temmuz 2006 16:37 • #504694
    Yok yaw valla uygun yaparız ayıpsın :)
  • CRN_CRN_ME • 14 Temmuz 2006 17:24 • #504703
    çok gözeller
  • __Axl_Rose__ • 14 Temmuz 2006 17:35 • #504704
    keşke bi yorum yapabilseydim...
  • Kitamoto • 16 Temmuz 2006 13:15 • #505013
    Çok guzel.umarım cep telefonlarında melodi olarak karşımıza çıkıp benim gibi bu şarkıyı sevenlere bıkkınlık vermez:)
  • WC • 16 Temmuz 2006 13:33 • #505015
    hacı bek haz etmedim ya yani ilk şarkı güzelde fazla elektronik olmuş klavyeyi fazlasıyla sokmuşsunuz içine emeksiz olmuş biraz sanki tabi bu benim görüşüm