Hocam ciddi emek verdik inan, elektronik olması konusunda bir takım eleştiriler alıyoruz, sanırım albüm kayıtlarına geçerken biraz daha sertleştiricez daha doğrusu daha bir "Rock" yapacağız.
en azından bu şarkılar bir barda çalsa "burayı acilen terk edelim" demem.
elektronik olduğu iyi olmuş, potansiyel ortamlara daha kolay adapte olur. zaten ağzınla kuş tutsan aklı bi karış havada olan rockı gençliğimizi memnun edemezsin. o yüzden böyle devam edin bence.
ben esince ofise dinletmeye devam ediyorum çok iyi geliyor. ufak dileklere katılıyorum biraz daha rock kokusu olsa..ama yap-a-mayıp eleştirmektense yapılana saygılar...