en azından bu şarkılar bir barda çalsa "burayı acilen terk edelim" demem.
elektronik olduğu iyi olmuş, potansiyel ortamlara daha kolay adapte olur. zaten ağzınla kuş tutsan aklı bi karış havada olan rockı gençliğimizi memnun edemezsin. o yüzden böyle devam edin bence.