Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinleyin bakalım beğenecek misiniz? Biz yaptık...

  • kkurt • 17 Temmuz 2006 12:25 • #505141
    güzel.

    en azından bu şarkılar bir barda çalsa "burayı acilen terk edelim" demem.

    elektronik olduğu iyi olmuş, potansiyel ortamlara daha kolay adapte olur. zaten ağzınla kuş tutsan aklı bi karış havada olan rockı gençliğimizi memnun edemezsin. o yüzden böyle devam edin bence.
Bu konunun tüm mesajları