Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinleyin bakalım beğenecek misiniz? Biz yaptık...

  • aparat • 17 Temmuz 2006 12:43 • #505143
    ben esince ofise dinletmeye devam ediyorum çok iyi geliyor. ufak dileklere katılıyorum biraz daha rock kokusu olsa..ama yap-a-mayıp eleştirmektense yapılana saygılar...
Bu konunun tüm mesajları