tabii ki de Guns'n'Roses... giyimleriyle, saçlarıyla, başlarıyla, tipleriyle, manyaklıklarıyla, fırlamalıklarıyla, en çok da ellerindeki kalite enstürmanların kendilerine süper yakışmasıyla, dünyanın ne karizmatik grubuydu bi zamanlar... şimdi ise o muhteşem GnR yerine konserlerde aile babası gibi durna Axl ve yanındaki paylaço kılıklı tipsiz elemanlar.. Velvet daha da acı, isim yapamamış, suratları da pörsümüş, ama yılmamaya çalışan, iki kişilik bi grup gibi görünüyo şuan (Slash, Duff) vokalde iş yok.. yani yazık oldu dağ gibi grubun dağ gibi karizması gitti...