-
dünyanın en karizmatik grubunu seçiyoruz, yerli, yabancı,, hiç farketmez,
herşeyiyle karizma olan kim, saçı, başı , giyimi ,müziği tabi en önemlisi, ve tipleri,,
bakalım bakalım, neler olcak ??_
-
Can-Kan. be! varmı ötesi. İki Uzaylı gibi
bir de
Can-Kilot Vam Dam. var ama o grup değil tek kişi; ismi grup gibi :D
-
abi, süpersin, yani,,,, herkes istediği gruba oy kullanmakta serbest tabi de, keşke, bari ilk oy bu arkadaşlara gitmeseydi ya, neyse olan oldu artık,
-
can kan bende ona veriyorum oyumu :D:D
-
DEATH'e ilk oy benden..chuck babayı saygı ile anıyorum..
-
benim de favori boybandim can-kan.. danslarıyla, giyimleriyle, sözleriyle..
-
tabii ki de Guns'n'Roses... giyimleriyle, saçlarıyla, başlarıyla, tipleriyle, manyaklıklarıyla, fırlamalıklarıyla, en çok da ellerindeki kalite enstürmanların kendilerine süper yakışmasıyla, dünyanın ne karizmatik grubuydu bi zamanlar... şimdi ise o muhteşem GnR yerine konserlerde aile babası gibi durna Axl ve yanındaki paylaço kılıklı tipsiz elemanlar.. Velvet daha da acı, isim yapamamış, suratları da pörsümüş, ama yılmamaya çalışan, iki kişilik bi grup gibi görünüyo şuan (Slash, Duff) vokalde iş yok.. yani yazık oldu dağ gibi grubun dağ gibi karizması gitti...
-
Pink Floyd, Led Zeppelin, King Crimson..
Yeni arkadaşlar edinmek istemiyor
[Yaş 17 - Ankara]
--------------------------------------------------------------------------------
hiyerrapol bak bak , sözüm sana ??_,
o zaman yukarda bir örneğini verdiğim kutunada,, can kan grubunun ismini eklesene, yemiyo demi, burda geç bakalım dalganı, ciddiyetten yoksun insanlarsınız siz, ,, had, canım hadi başka topic e git bakalım, başka yerde yap şakalarını
-
uyardığın iyi oldu.. sayende günlerdir üşenip de düzenlemediğim profilimi düzenledim... şaka değil be gerçekten hayranım onların şapşallığına... çok sevimliler:)
-
Sakin...
Aman yavaş, Aheste...