Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en karizmatik grup kim ,,??__ oylar buraya, geeeel geel,

  • lurgutreremo • 18 Temmuz 2006 21:15 • #505314
    dünyanın en karizmatik grubunu seçiyoruz, yerli, yabancı,, hiç farketmez,

    herşeyiyle karizma olan kim, saçı, başı , giyimi ,müziği tabi en önemlisi, ve tipleri,,


    bakalım bakalım, neler olcak ??_
  • Single_FACTOR • 18 Temmuz 2006 21:19 • #505316
    Can-Kan. be! varmı ötesi. İki Uzaylı gibi
    bir de
    Can-Kilot Vam Dam. var ama o grup değil tek kişi; ismi grup gibi :D
  • lurgutreremo • 18 Temmuz 2006 21:21 • #505318
    abi, süpersin, yani,,,, herkes istediği gruba oy kullanmakta serbest tabi de, keşke, bari ilk oy bu arkadaşlara gitmeseydi ya, neyse olan oldu artık,
  • narkozz • 18 Temmuz 2006 21:28 • #505320
    can kan bende ona veriyorum oyumu :D:D
  • vovin35 • 18 Temmuz 2006 21:31 • #505322
    DEATH'e ilk oy benden..chuck babayı saygı ile anıyorum..
  • hiyerrapol • 18 Temmuz 2006 21:36 • #505323
    benim de favori boybandim can-kan.. danslarıyla, giyimleriyle, sözleriyle..
  • __Axl_Rose__ • 18 Temmuz 2006 21:39 • #505325
    tabii ki de Guns'n'Roses... giyimleriyle, saçlarıyla, başlarıyla, tipleriyle, manyaklıklarıyla, fırlamalıklarıyla, en çok da ellerindeki kalite enstürmanların kendilerine süper yakışmasıyla, dünyanın ne karizmatik grubuydu bi zamanlar... şimdi ise o muhteşem GnR yerine konserlerde aile babası gibi durna Axl ve yanındaki paylaço kılıklı tipsiz elemanlar.. Velvet daha da acı, isim yapamamış, suratları da pörsümüş, ama yılmamaya çalışan, iki kişilik bi grup gibi görünüyo şuan (Slash, Duff) vokalde iş yok.. yani yazık oldu dağ gibi grubun dağ gibi karizması gitti...
  • lurgutreremo • 18 Temmuz 2006 21:43 • #505328
    Pink Floyd, Led Zeppelin, King Crimson..
    Yeni arkadaşlar edinmek istemiyor
    [Yaş 17 - Ankara]
    --------------------------------------------------------------------------------

    hiyerrapol bak bak , sözüm sana ??_,

    o zaman yukarda bir örneğini verdiğim kutunada,, can kan grubunun ismini eklesene, yemiyo demi, burda geç bakalım dalganı, ciddiyetten yoksun insanlarsınız siz, ,, had, canım hadi başka topic e git bakalım, başka yerde yap şakalarını
  • hiyerrapol • 18 Temmuz 2006 21:55 • #505331
    uyardığın iyi oldu.. sayende günlerdir üşenip de düzenlemediğim profilimi düzenledim... şaka değil be gerçekten hayranım onların şapşallığına... çok sevimliler:)
  • Single_FACTOR • 18 Temmuz 2006 21:57 • #505332
    Sakin...

    Aman yavaş, Aheste...