Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en karizmatik grup kim ,,??__ oylar buraya, geeeel geel,

  • Drive-MAN • 19 Temmuz 2006 12:34 • #505427
    abı tabıkı de METALLİCA ya topıc bıle sacma METALLİCA holley abı adamlar herseyıyle karızma jymz olsun dıgerlerı olsun tabı son hallerınden bahsetmıyorum bı 8 yıl oncesınden falan jymz ın yarım saat sonra terden rengı degısen sıyah kotu ve explorer esp sınden daha karızma ne olabılırkı bıde kırk un tangalı poposu
  • jimi_zoso_page • 19 Temmuz 2006 14:59 • #505477
    Guns N Roses.....
    şaka şaka Yurtseven Gardaşlar:-)
  • PunkERElla • 19 Temmuz 2006 15:00 • #505478
    Benim 3 tane favorim var boys anılar cankan bi de bomb :P
  • the_TW_named • 19 Temmuz 2006 15:04 • #505479
    grup hepsi :S
  • black shadows • 19 Temmuz 2006 15:21 • #505481
    kurban ve green day...
  • aparat • 19 Temmuz 2006 15:23 • #505482
    bu kadar geyik varken bir de komedi dans üçlüsünü koyun bari..ama cold play listenin içinde bir yerde yer alsa fena olmaz...
  • josf_in • 19 Temmuz 2006 15:29 • #505484
    bende

    ac-dc derim
  • rock in rio • 19 Temmuz 2006 15:32 • #505485
    grup kurabilirsem herhalde biz oluruz
  • lurgutreremo • 20 Temmuz 2006 00:07 • #505561
    ZZ TOP a ne dersiniz
  • ibanetze • 20 Temmuz 2006 00:08 • #505562
    Eric Clapton.