Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en karizmatik grup kim ,,??__ oylar buraya, geeeel geel,

  • cradle_sons • 20 Temmuz 2006 00:42 • #505564
    bende boys anılar diyorum başka bişi
    demiyorum
  • morveotesi2006 • 20 Temmuz 2006 01:17 • #505571
    mor ve ötesi
  • __Axl_Rose__ • 20 Temmuz 2006 07:35 • #505585
    mor ve ötesi

    puhahahahahahah .... :'''DDDDD
    Allah'tan birisi çıkıp da buraya manga yazmadı, neyse ucuz yırttık, halimize şükredip, Allah'a daha kötüsünün başımıza gelmemesi için dua edelim...
  • kutluk • 20 Temmuz 2006 10:24 • #505588
    abi iyi demişsiniz cankan ve boyz anılar demekle ama unutmuşsunuz asıl üstadı: TOMAKİNLER... yaa adını gördün mü tomakinlerin bi destur çekip kendine gelecen...
  • hells bells • 20 Temmuz 2006 12:39 • #505601
    bir kaç iyi adam grubunu da unutmamalı onlarda baya karizmaydı
  • frozenwish • 20 Temmuz 2006 23:43 • #505664
    Dark Tranquillity derim, mikael stanne yeter tek başına, Wonders at your Feet videosunu izlemenizi tavsiye ederim, hak verirsiniz bana
  • Aria GalaCtiCa • 22 Temmuz 2006 11:08 • #505861
    SEX PISTOLS.'? Duruşları yeter onların...
  • ---yorum_yok-- • 22 Temmuz 2006 11:26 • #505862
    en karizmatik dark tranquility

    en sexy epica....
  • ---yorum_yok-- • 22 Temmuz 2006 11:31 • #505863
    lurgutreremo,

    hiyerrapol bak bak , sözüm sana ??_,

    o zaman yukarda bir örneğini verdiğim kutunada,, can kan grubunun ismini eklesene, yemiyo demi, burda geç bakalım dalganı, ciddiyetten yoksun insanlarsınız siz, ,, had, canım hadi başka topic e git bakalım, başka yerde yap şakalarını



    herkez istediği yazıyı yazar kurallara uyduğu sürece..kimseyi başka topic e yollayamazsın..yetkin yok...
    garaj = müzik birimi.. kos kocaman yazıyor...

    şaka ve ya gerçek yazılsada tepki dışında yöneltici sözler söyleme hakkın bulunmuyor..
    saygı lar

    ::MuStY
  • hells bells • 22 Temmuz 2006 12:43 • #505869
    dimi kardeş güzel söyledin isteyen istediği fikrini yazar (arabesk fikirleri yazmayın daha iyi ama neyse)kimse bişey diyemez şaka da yapabilir ayrıca millet meclisinde toplantıda değiliz