lurgutreremo,
hiyerrapol bak bak , sözüm sana ??_,
o zaman yukarda bir örneğini verdiğim kutunada,, can kan grubunun ismini eklesene, yemiyo demi, burda geç bakalım dalganı, ciddiyetten yoksun insanlarsınız siz, ,, had, canım hadi başka topic e git bakalım, başka yerde yap şakalarını
herkez istediği yazıyı yazar kurallara uyduğu sürece..kimseyi başka topic e yollayamazsın..yetkin yok...
garaj = müzik birimi.. kos
kocaman yazıyor...
şaka ve ya gerçek yazılsada tepki dışında
yöneltici sözler söyleme hakkın bulunmuyor..
saygı lar
::MuStY