Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en karizmatik grup kim ,,??__ oylar buraya, geeeel geel,

  • black shadows • 28 Temmuz 2006 18:23 • #507098
    LENA AVRİL;

    garaja 14 yaşında birini almışlar ama biraz olgun davranmaya çalış burdaki herkesin müsluman olup olmadığını bilmiyorsun!!!onun için bu tür konularda konuşma yetkisine sahip değilsin...yaşın gereği fazla bişey demiyoruz ama yorumlarında biraz dikkatli ol ve buraya 3 günde bi gir ok??
  • omergurcan • 28 Temmuz 2006 18:54 • #507113
    ne salaksın be beyinsiz.......
  • omergurcan • 28 Temmuz 2006 18:55 • #507114
    bence green day kesinlikle hele basçısı çok karizma..........
  • enfexionell • 28 Temmuz 2006 19:01 • #507115
    * Pink Floy
    * Coldplay
    * U2


    Say say bitmez bu =) En azından bunlar içlerinden seçebildiklerim... Bi anlamda marka olanlar bunlar =)
  • lena avrıl • 28 Temmuz 2006 19:29 • #507120
    haklısın bunlar derin konular coşmuşum biraz
    böyle iyi mi normal halim)
  • canavariye • 28 Temmuz 2006 21:44 • #507129
    cankan a katılıyorum ama kancan olsa daha iyi olur
  • hells bells • 28 Temmuz 2006 22:01 • #507132
    her başlıkda hacı teyzeler gibi konuşup sinir bozuyosun bende söyliyim çok gıcık oluyorum provakasyon anlamına gelir bir nevi yaptığın ona göre lena avril çok sinir bozarsan senin için böyle kibar yazılar yazmayı kesecekdir insanlar
  • japon506 • 28 Temmuz 2006 22:33 • #507140
    kesinlikle bir oyda bnden GunsNroses a
  • lena avrıl • 28 Temmuz 2006 22:34 • #507143
    tamam herkesden özür ama ne yapayım türk insanı kaptırıyoruz kendimizi
  • VirtuS • 29 Temmuz 2006 00:13 • #507181
    zaten metallica secilmişti böyle bir ankette ki bende sonuna kadar katılıyorum James yeter herşeyden once