Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en karizmatik grup kim ,,??__ oylar buraya, geeeel geel,

  • tayfunfırat • 31 Temmuz 2006 15:33 • #507702
    maiden,death,apocalyptica
  • k_o_r_n • 31 Temmuz 2006 15:34 • #507703
    hımm bence deftones
  • erdem23 • 1 Ağustos 2006 13:53 • #507799
    bulutsuzluk özlemi
  • manga_makin • 1 Ağustos 2006 18:21 • #507816
    ya çok karizmatikler görünce midem kalkıyo .ıyy berbat hadi bir de ismail yk deyin tam olsun belki aşağılarda vardır ama o da grup değil
  • manga_makin • 1 Ağustos 2006 18:23 • #507817
    Bence maroon 5
  • hells bells • 1 Ağustos 2006 19:24 • #507824
    yok deve
  • cry a river • 2 Ağustos 2006 11:40 • #507931
    Yerli en karizma kargo idi
    yabancılarda ise Placebo elbette , bir de Muse'un vokalisti matthew başlı başına bir olay :)
  • High Hopes • 2 Ağustos 2006 12:49 • #507934
    Deep Purple ve Pink Floyd derim :))
  • lena avrıl • 4 Ağustos 2006 01:20 • #508144
    yahu karizmatik diyor sevdiğiniz demiyor ya gerçi sevdiğin sana öyle gelir o ayrı:)

    sustum sustum ama:t.A.T.u ya


    oh be rahatladım
  • KerryKing • 4 Ağustos 2006 03:06 • #508156
    Çizgisinden ödün vermemiş dev adamlar mı desek acaba? :)
    MANOWAR olabilir.