arkadaşlar biz mor ve ötesinin röpörtajını okuduğumuzda dedikleri şey şuydu habertürke karşı yaptık demişlerdi hatta şarkının başında dikkat ederseniz ne habersin ne türksün diyolar ama son nakaratlara doğru varmısın yoksun derken bazılarınca bu allaha karşı yapılmış bişi olduğunu sylediler ancak mor ve ötesi bunun allah ile ilgisinin olmadığını söyledi siz ne düşünürsunuz