Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

cambaz sizce kime karşı yapılmış bir parça???

  • re-arranger • 19 Temmuz 2006 22:00 • #505542
    cambaz bu grubun ta kendisi
    bir albüm önce, dünyanın gülllüğk gülistanlık, herkesin zengin, ülkenin kalkındığını söyleyen herifler, nasıl bir anda sandığınız kadar duyarlı herifler oluyorlar anlamıyorum..
    havalar sopuk ama evsiz yok kşmse takmaz
    lay6 lay lay

    sonrada piyasanı al ananıda al ..

    iyi valla


    abi biraz zahmet edip saksıyı çalıştırsan :D
    gül kendine albümündeki sözler üstü kapalı şekilde gönderme yapıyor yani birçok insan böyle düşünüyor havalar soğuk evsiz yok kimse takmaz vb. ama durum hiç de değil biraz gözlerinizi açın demek istiyor. son albümünde de açık açık dile getirmişler bu düşünceleri.
Bu konunun tüm mesajları