cambaz bu grubun ta kendisi
bir albüm önce, dünyanın gülllüğk gülistanlık, herkesin zengin, ülkenin kalkındığını söyleyen herifler, nasıl bir anda sandığınız kadar duyarlı herifler oluyorlar anlamıyorum..
havalar sopuk ama evsiz yok kşmse takmaz
lay6 lay lay
sonrada piyasanı al ananıda al ..
iyi valla
abi biraz zahmet edip saksıyı çalıştırsan :D
gül kendine albümündeki sözler üstü kapalı şekilde gönderme yapıyor yani birçok insan böyle düşünüyor havalar soğuk evsiz yok kimse takmaz vb. ama durum hiç de değil biraz gözlerinizi açın demek istiyor. son albümünde de açık açık dile getirmişler bu düşünceleri.