Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

cambaz sizce kime karşı yapılmış bir parça???

  • ibanetze • 19 Temmuz 2006 22:40 • #505549
    adamlar cambaz amerika falan diyolar ama ayakta converse elde fender,zaten tip baştan ayağa özenti :)

    çakma anarşistler :)

    rock n cokeda çıkmış mıydı bu mor ve ötesi..
Bu konunun tüm mesajları