Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

cambaz sizce kime karşı yapılmış bir parça???

  • __Axl_Rose__ • 20 Temmuz 2006 07:28 • #505583
    tabi ki rock n coke ye cıkmadı ayrıca converse giymıyorlar fakat fenderın abd de uretılenlerını almıyor lar anlayabıldın mı?

    bir kıssa anlatmak istiyorum... ben mor ve ötesi grubuna 10 metre kadar yaklaştım, buraya imza vermeye gelmişlerdi, çok büyük kalabalık vardı, millet afedersiniz yani ...ü yırtıyodu bi imza alabilmek için, uzun uzun düşündüm, sonra da (ayrıca dinlediğim için biliyorum yani dinlemeden konuşma demeyin)kesinlikle deymeyeceğine karar verdim.. müzikal kalite anlamında çok da bişiy yapmadıklarını farkettim, bi kere solo yazamıyolar, sadece bi kaç melodiyi uyuşturup bunalım söz yazmakla şarkı olmaz... olsa da dinleyici kitlesi şarkının kalitesine göre olur diye düşünüyorum... ibanetzenin kastettiği şey abd de ya da başka biyerde üretilmesi değildi...kalite oranı düşük müzik yapan bir grup (bakış açısı tabii) nasıl olur da, sanki çok karmaşık, büyüleyici, harikulade şeyler yazmış gibi sahnede mal mal fenderleri sallayabilir?? sanki bunu haketmişler gibi?? ama elbette ki bakış açısı.. bir çok mvö dinleyicisi de benimle aynı fikirde, fakat onlar sadece tükürdüklerini yalamak istemiyolar... ama dediğim gibi, ben de mvö dinledim, hoşuma da gitti, hoş olmasa kimse dinlemezdi zaten, ama basit, kalite BENCE (BANA GÖRE) daha karmaşık ve kulağın beyne vuran sinirlerin tek tek ayıklamak zorunda kaldığı uyarmaların herbirini hazmedişinde zevkten dört köşe oluşudur.... vesselam...
Bu konunun tüm mesajları