Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

cambaz sizce kime karşı yapılmış bir parça???

  • __Axl_Rose__ • 20 Temmuz 2006 07:28 • #505583
    tabi ki rock n coke ye cıkmadı ayrıca converse giymıyorlar fakat fenderın abd de uretılenlerını almıyor lar anlayabıldın mı?

    bir kıssa anlatmak istiyorum... ben mor ve ötesi grubuna 10 metre kadar yaklaştım, buraya imza vermeye gelmişlerdi, çok büyük kalabalık vardı, millet afedersiniz yani ...ü yırtıyodu bi imza alabilmek için, uzun uzun düşündüm, sonra da (ayrıca dinlediğim için biliyorum yani dinlemeden konuşma demeyin)kesinlikle deymeyeceğine karar verdim.. müzikal kalite anlamında çok da bişiy yapmadıklarını farkettim, bi kere solo yazamıyolar, sadece bi kaç melodiyi uyuşturup bunalım söz yazmakla şarkı olmaz... olsa da dinleyici kitlesi şarkının kalitesine göre olur diye düşünüyorum... ibanetzenin kastettiği şey abd de ya da başka biyerde üretilmesi değildi...kalite oranı düşük müzik yapan bir grup (bakış açısı tabii) nasıl olur da, sanki çok karmaşık, büyüleyici, harikulade şeyler yazmış gibi sahnede mal mal fenderleri sallayabilir?? sanki bunu haketmişler gibi?? ama elbette ki bakış açısı.. bir çok mvö dinleyicisi de benimle aynı fikirde, fakat onlar sadece tükürdüklerini yalamak istemiyolar... ama dediğim gibi, ben de mvö dinledim, hoşuma da gitti, hoş olmasa kimse dinlemezdi zaten, ama basit, kalite BENCE (BANA GÖRE) daha karmaşık ve kulağın beyne vuran sinirlerin tek tek ayıklamak zorunda kaldığı uyarmaların herbirini hazmedişinde zevkten dört köşe oluşudur.... vesselam...
  • jimi_zoso_page • 20 Temmuz 2006 11:40 • #505593
    boş işler bunlar led zeppelin dinleyin
  • bathnau • 20 Temmuz 2006 17:44 • #505627
    hocam sunu unutmayalım bu adamlar neye ya da kıme yazmış onemlı olan bu değil bu adamları yaptıgı muzık ben dunya yalan soyluyor albumunu pek beyenmemıstım ama bu yenı albumu cok ıyı ozellıkle sırket sarkısı hosuma gıtmedı degıl yanı bence bu gerızekalı dusuncelerı kaldırıp yaptıkları ıse bakalım ok hade herkese bay
  • Drive-MAN • 20 Temmuz 2006 19:14 • #505636
    abı yapmaya fenderın abd de uretılenını almıyo da para abd ye gıtmıyo sankı kolpadan abd ye karsı duralımda pıyasa yapalım dıyen dallamalardan kurulu bı gruptur mvö ayrıca konvers de gıyıyolar
  • Drive-MAN • 20 Temmuz 2006 19:16 • #505637
    haklısın numan devam et bende kılım mvö ye ya benım gozumde popculardan farkları yok
  • Drive-MAN • 20 Temmuz 2006 19:22 • #505638
    sence morve otesı de o abd usagı medya orgutlerıne kendını yeterınce kullandırmadı mı ayrıca bı konuda haklısın mvö gıbı grup yok dogru ama ısmaıl yk gıbı adam da yok bıseyın baska ornegının olmaması o seyın super oldugu anlamına gelmıyo
  • Drive-MAN • 20 Temmuz 2006 19:23 • #505639
    haklısın abı abı haber turke gelene kadar kanal mı bulamamıs hepsı ı.ne bunların
  • the_TW_named • 20 Temmuz 2006 19:25 • #505641
    bana karşı yapıldı bu şarkı :s
  • Drive-MAN • 20 Temmuz 2006 22:13 • #505656
    hehe
  • sancho panza • 20 Temmuz 2006 22:38 • #505657
    tv ile alakalı olduğu hem şarkıdan hem klipten kabak gibi belli oluyo sorulacak bişi göremiyorum bunda ben açıkcası