Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

cambaz sizce kime karşı yapılmış bir parça???

  • Drive-MAN • 20 Temmuz 2006 19:22 • #505638
    sence morve otesı de o abd usagı medya orgutlerıne kendını yeterınce kullandırmadı mı ayrıca bı konuda haklısın mvö gıbı grup yok dogru ama ısmaıl yk gıbı adam da yok bıseyın baska ornegının olmaması o seyın super oldugu anlamına gelmıyo
Bu konunun tüm mesajları