Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

cambaz sizce kime karşı yapılmış bir parça???

  • Drive-MAN • 20 Temmuz 2006 19:14 • #505636
    abı yapmaya fenderın abd de uretılenını almıyo da para abd ye gıtmıyo sankı kolpadan abd ye karsı duralımda pıyasa yapalım dıyen dallamalardan kurulu bı gruptur mvö ayrıca konvers de gıyıyolar
Bu konunun tüm mesajları