Bence çok saçma mor ve otesini savundugumdan ya da hayranları oldugumdan degil ama admların hiçbi parçasında dini ya da benzer bşyi karıştırdıgını görmedim. hem millete neki? adamımı seviceksin yaptıgı müziğimi? ne düşünceleri nede inançları ilgilendirmemeli.. Bazı müzikler vardır ne dini nede ırkı yoktur. sadece kalitesi ve dinlediginde sana verdigi hazzı vardır. Neyse fazla uzattım..
Tüm dünyayı sömürmeye çalışan emperyalist ülke a.b.d için yazıldıgı ortada..