Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

cambaz sizce kime karşı yapılmış bir parça???

  • Bulutxxx • 22 Ağustos 2006 23:34 • #510854
    Bence çok saçma mor ve otesini savundugumdan ya da hayranları oldugumdan degil ama admların hiçbi parçasında dini ya da benzer bşyi karıştırdıgını görmedim. hem millete neki? adamımı seviceksin yaptıgı müziğimi? ne düşünceleri nede inançları ilgilendirmemeli.. Bazı müzikler vardır ne dini nede ırkı yoktur. sadece kalitesi ve dinlediginde sana verdigi hazzı vardır. Neyse fazla uzattım..

    Tüm dünyayı sömürmeye çalışan emperyalist ülke a.b.d için yazıldıgı ortada..
Bu konunun tüm mesajları