Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizlere göre sagopa kajmer mi yoksa ceza mı ???

  • wallace • 20 Temmuz 2006 14:56 • #505609
    bence de sagopa..lolipop reklamında oynamış adam popüler kültüre laf ediyorsa kendisiyle çelişiyor demektir..dinler misin derseniz: bir zamanlar dinlerdim,itiraf ediyorum.bu arada forum açan arkadaşın nicki ile müzik zevki arasında uçurum varmış:D
Bu konunun tüm mesajları