Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizlere göre sagopa kajmer mi yoksa ceza mı ???

  • wallace • 20 Temmuz 2006 14:56 • #505609
    bence de sagopa..lolipop reklamında oynamış adam popüler kültüre laf ediyorsa kendisiyle çelişiyor demektir..dinler misin derseniz: bir zamanlar dinlerdim,itiraf ediyorum.bu arada forum açan arkadaşın nicki ile müzik zevki arasında uçurum varmış:D
  • WC • 20 Temmuz 2006 19:45 • #505646
    BERİKAT

    rap hip hop dinlemem ama dinlesem brikatı dinlerdim solcu onlar krallar gibi
  • hardrock19 • 20 Temmuz 2006 23:21 • #505660
    muzik evrensel bir değilmidir o zaman tüm muzıkler birdir karsı cıkacak olan var mı arkadaşlar ? nıckle muzık zevkı nasıl karıstırılır anlamam .ki madem rap dınlemıyorsun neden kafa karıstırmaya çalışıyorsun arkadaş!!!
  • frozenwish • 21 Temmuz 2006 00:33 • #505671
    BERİKAT

    türk halk müziği dinlemem ama dinlesem ozan arif dinlerdim eski ülkücülerden o krallar gibi
    bknz: ota boka ideoloji belirtmek
  • WC • 21 Temmuz 2006 13:17 • #505703
    BERİKAT

    puhuhhahah berikat yazmışım ya BARİKAT o :D
  • EdiP • 22 Temmuz 2006 21:15 • #505912
    Bence Ceza.. Sonuçta rap -çıkış yeri olarak- bildiğim kadarıyla protest bir müziktir ve ceza bunu gayet iyi yansıtıyor gibime geliyor..
  • Necrophilliac • 22 Temmuz 2006 23:49 • #505929
    Neyi protesto ediyor ki?
  • lena avrıl • 23 Temmuz 2006 00:19 • #505930
    ceza en iyisi
  • tayfunfırat • 26 Temmuz 2006 02:11 • #506616
    zor bi kara ama sanırım ceza daha berbat holocost çok komik bulun dinleyin
  • EdiP • 30 Temmuz 2006 08:55 • #507456
    Daha önce dinledin mi bilmiyorum ama, savaşa karşıtlığını çok iyi bir şekilde yansıtıyor.