-
bence de sagopa..lolipop reklamında oynamış adam popüler kültüre laf ediyorsa kendisiyle çelişiyor demektir..dinler misin derseniz: bir zamanlar dinlerdim,itiraf ediyorum.bu arada forum açan arkadaşın nicki ile müzik zevki arasında uçurum varmış:D
-
BERİKAT
rap hip hop dinlemem ama dinlesem brikatı dinlerdim solcu onlar krallar gibi
-
muzik evrensel bir değilmidir o zaman tüm muzıkler birdir karsı cıkacak olan var mı arkadaşlar ? nıckle muzık zevkı nasıl karıstırılır anlamam .ki madem rap dınlemıyorsun neden kafa karıstırmaya çalışıyorsun arkadaş!!!
-
BERİKAT
türk halk müziği dinlemem ama dinlesem ozan arif dinlerdim eski ülkücülerden o krallar gibi
bknz: ota boka ideoloji belirtmek
-
BERİKAT
puhuhhahah berikat yazmışım ya BARİKAT o :D
-
Bence Ceza.. Sonuçta rap -çıkış yeri olarak- bildiğim kadarıyla protest bir müziktir ve ceza bunu gayet iyi yansıtıyor gibime geliyor..
-
Neyi protesto ediyor ki?
-
ceza en iyisi
-
zor bi kara ama sanırım ceza daha berbat holocost çok komik bulun dinleyin
-
Daha önce dinledin mi bilmiyorum ama, savaşa karşıtlığını çok iyi bir şekilde yansıtıyor.