Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizlere göre sagopa kajmer mi yoksa ceza mı ???

  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 13:35 • #507493
    holocaust muhteşem bir şarkıya abi
  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 15:27 • #507503
    ceza ceza ceza ceza ceza ceza ceza ceza ceza ceza ceza milyonlarca kez
    CEZA
  • manga_makin • 30 Temmuz 2006 15:28 • #507504
    Bence Ceza
  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 15:34 • #507505
    yaşşa kartalım benim aslanım benim denir ama ben kartalım benim diyecem:)
  • narkozz • 30 Temmuz 2006 15:49 • #507506
    zuahahaha küçükler birbirlerine destek oluyorlar ne güzeel :P
  • Holy_Bastard • 30 Temmuz 2006 15:58 • #507507
    Sataşma ;)
  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 15:58 • #507508
    eee bu ülkenin geleceği biziz
  • narkozz • 30 Temmuz 2006 16:01 • #507510
    desene yandık :D
  • Holy_Bastard • 30 Temmuz 2006 16:03 • #507511
    Aman kızlar ne güzel de anlaşıyor böyle :)) Ayy yerim sizi :)

    Sagopa ve Ceza mı? Hmm... Bilmiyorum , Fuat diyeyim en iyisi...
  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 16:39 • #507520
    öf narkozz haklısın zaten bir kere donduruldum ben