İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
sizlere göre sagopa kajmer mi yoksa ceza mı ???
cthulhu88
• 21 Ağustos 2006 14:01 •
#510520
2sinide oturup dinlemedim o yüzden yorum yapmıycam ama sagopa dinleyenler daha bir uslu,efendi vs. gibi sanki :P
lena avrıl
• 21 Ağustos 2006 15:17 •
#510550
ya ama ceza sagopa bunlar gerçekten müzik olarak da dolu şarkılar yapıyor
ve de biz ceza dinleyenler de daha asabiyiz böyle:)
Necrophilliac
• 21 Ağustos 2006 16:24 •
#510565
Ona lafım yok.Mesele bunu itiraf etmek zaten.
cthulhu88
• 21 Ağustos 2006 17:48 •
#510578
Öyle mi :) İnsamları dinlediği müziğe göre yargılamam ama dediğin aklımdan çecektir her ceza fanı ile tanıştığımda ;)
lena avrıl
• 21 Ağustos 2006 19:42 •
#510597
şakasına dedim zaten ama bir gerçek payı da var tabii:)
cthulhu88
• 21 Ağustos 2006 21:15 •
#510624
Bekleyip görücez diyim artık (:
lena avrıl
• 21 Ağustos 2006 21:16 •
#510626
kısmet alnımıza ne yazıldıysa o -ohh çok şükür-:P:P:P
yani ben kendi adıma öyleyimdir de:)
ASPRYN
• 21 Ağustos 2006 21:41 •
#510635
C. Hiçbiri
adaa
• 22 Ağustos 2006 12:33 •
#510701
ya sen nesin yaaa:):)
«
1
2
3
4
5
6
7
8