Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizlere göre sagopa kajmer mi yoksa ceza mı ???

  • cthulhu88 • 21 Ağustos 2006 14:01 • #510520
    2sinide oturup dinlemedim o yüzden yorum yapmıycam ama sagopa dinleyenler daha bir uslu,efendi vs. gibi sanki :P
  • lena avrıl • 21 Ağustos 2006 15:17 • #510550
    ya ama ceza sagopa bunlar gerçekten müzik olarak da dolu şarkılar yapıyor

    ve de biz ceza dinleyenler de daha asabiyiz böyle:)
  • Necrophilliac • 21 Ağustos 2006 16:24 • #510565
    Ona lafım yok.Mesele bunu itiraf etmek zaten.
  • cthulhu88 • 21 Ağustos 2006 17:48 • #510578
    Öyle mi :) İnsamları dinlediği müziğe göre yargılamam ama dediğin aklımdan çecektir her ceza fanı ile tanıştığımda ;)
  • lena avrıl • 21 Ağustos 2006 19:42 • #510597
    şakasına dedim zaten ama bir gerçek payı da var tabii:)
  • cthulhu88 • 21 Ağustos 2006 21:15 • #510624
    Bekleyip görücez diyim artık (:
  • lena avrıl • 21 Ağustos 2006 21:16 • #510626
    kısmet alnımıza ne yazıldıysa o -ohh çok şükür-:P:P:P

    yani ben kendi adıma öyleyimdir de:)
  • ASPRYN • 21 Ağustos 2006 21:41 • #510635
    C. Hiçbiri
  • adaa • 22 Ağustos 2006 12:33 • #510701
    ya sen nesin yaaa:):)