Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizlere göre sagopa kajmer mi yoksa ceza mı ???

  • lena avrıl • 10 Ağustos 2006 20:26 • #508978
    ya bak bana avrıl avrıl deme önce lena var lena de

    ayrıca severim savunurum beğenmiyosan beğenene karışmıcan
  • agrinn • 11 Ağustos 2006 00:14 • #509018
    he avrıl he
  • lena avrıl • 11 Ağustos 2006 00:26 • #509023
    avrıl demeyi seviyosan avril de seviyoruz seni tamam ama bu kadar da....
  • agrinn • 11 Ağustos 2006 00:35 • #509031
    yağcılığın da olmasa çekilmezsin ama...
  • lena avrıl • 11 Ağustos 2006 00:43 • #509042
    ıyyyyyyy cici tövbe tövbe ya benden ne istiyon abicim
  • delibaterist • 11 Ağustos 2006 22:36 • #509227
    ya arada bi kulağıma çarptı ceza çok bet AMA SAGOpa kajmerin şarkı sözleri daha anlamlı we daha mazın yani sagopa kajmeer
  • lena avrıl • 11 Ağustos 2006 23:38 • #509261
    ceza mı bet evet sagopanın değişik bir sesi var ama ben önce cezayı tanıdm ondan vazgeçemem
  • lena avrıl • 11 Ağustos 2006 23:38 • #509262
    ayyyy aşk mesajı gibi oldu
  • delibaterist • 13 Ağustos 2006 11:55 • #509426
    önce tanımakla alakası yok biraz kulak varsa zaten sagopanın farkını hissedersin
  • gulsah2610 • 13 Ağustos 2006 12:10 • #509428
    aynı kulvarda olanlar karşılaştırılır.ikisi de kendi alanında iyi.