İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
sizlere göre sagopa kajmer mi yoksa ceza mı ???
lena avrıl
• 10 Ağustos 2006 20:26 •
#508978
ya bak bana avrıl avrıl deme önce lena var lena de
ayrıca severim savunurum beğenmiyosan beğenene karışmıcan
agrinn
• 11 Ağustos 2006 00:14 •
#509018
he avrıl he
lena avrıl
• 11 Ağustos 2006 00:26 •
#509023
avrıl demeyi seviyosan avril de seviyoruz seni tamam ama bu kadar da....
agrinn
• 11 Ağustos 2006 00:35 •
#509031
yağcılığın da olmasa çekilmezsin ama...
lena avrıl
• 11 Ağustos 2006 00:43 •
#509042
ıyyyyyyy cici tövbe tövbe ya benden ne istiyon abicim
delibaterist
• 11 Ağustos 2006 22:36 •
#509227
ya arada bi kulağıma çarptı ceza çok bet AMA SAGOpa kajmerin şarkı sözleri daha anlamlı we daha mazın yani sagopa kajmeer
lena avrıl
• 11 Ağustos 2006 23:38 •
#509261
ceza mı bet evet sagopanın değişik bir sesi var ama ben önce cezayı tanıdm ondan vazgeçemem
lena avrıl
• 11 Ağustos 2006 23:38 •
#509262
ayyyy aşk mesajı gibi oldu
delibaterist
• 13 Ağustos 2006 11:55 •
#509426
önce tanımakla alakası yok biraz kulak varsa zaten sagopanın farkını hissedersin
gulsah2610
• 13 Ağustos 2006 12:10 •
#509428
aynı kulvarda olanlar karşılaştırılır.ikisi de kendi alanında iyi.
«
1
2
3
4
5
6
7
8
»