İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
sizlere göre sagopa kajmer mi yoksa ceza mı ???
lena avrıl
• 13 Ağustos 2006 12:55 •
#509436
evet sagopanın böyle değişik bir sesi var ama ceza fanıyım ben cezanında hızı var ve değişik sözleri...
ixeons
• 13 Ağustos 2006 13:11 •
#509451
al birini vur ötekine alayının... olm burası bizim sokmayı su hip hoooooooooopçuları aramısa ya alalall
lena avrıl
• 13 Ağustos 2006 13:28 •
#509466
heee senin senin tapulu malın
burası benim dedeminmiş satmış zamanında:):)
tövbe tövbe
rocker_ben
• 13 Ağustos 2006 20:12 •
#509523
valla ben ikisinide çok beğeniyorum ama yinede ceza derim...
beklicem321
• 13 Ağustos 2006 20:20 •
#509525
ikisini de dinlememidğim için yorum yapmıyorum.. geçiniz.
syarar
• 14 Ağustos 2006 13:54 •
#509628
abi rap'e yorum yapsan zaten ne olur ki iki kelimeden öteye gidemezsin
"kapat şunu"
bloodywine
• 14 Ağustos 2006 14:22 •
#509630
hiçbiri die bi şık yok mu? :::D
lena avrıl
• 14 Ağustos 2006 14:36 •
#509632
kapat çeneni dicem ama saygımdan diyemedim
syarar
• 17 Ağustos 2006 16:43 •
#510145
bana mı?
lena avrıl
• 17 Ağustos 2006 17:03 •
#510155
ya ne istiyosunuz rapten ya madem beğenmiyosun dinlemezsin geçersin .....zaten sen de kapat şunu demekle bunu kasdettin di mi ???
«
1
2
3
4
5
6
7
8
»