Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizlere göre sagopa kajmer mi yoksa ceza mı ???

  • lena avrıl • 13 Ağustos 2006 12:55 • #509436
    evet sagopanın böyle değişik bir sesi var ama ceza fanıyım ben cezanında hızı var ve değişik sözleri...
  • ixeons • 13 Ağustos 2006 13:11 • #509451
    al birini vur ötekine alayının... olm burası bizim sokmayı su hip hoooooooooopçuları aramısa ya alalall
  • lena avrıl • 13 Ağustos 2006 13:28 • #509466
    heee senin senin tapulu malın

    burası benim dedeminmiş satmış zamanında:):)

    tövbe tövbe
  • rocker_ben • 13 Ağustos 2006 20:12 • #509523
    valla ben ikisinide çok beğeniyorum ama yinede ceza derim...
  • beklicem321 • 13 Ağustos 2006 20:20 • #509525
    ikisini de dinlememidğim için yorum yapmıyorum.. geçiniz.
  • syarar • 14 Ağustos 2006 13:54 • #509628
    abi rap'e yorum yapsan zaten ne olur ki iki kelimeden öteye gidemezsin

    "kapat şunu"
  • bloodywine • 14 Ağustos 2006 14:22 • #509630
    hiçbiri die bi şık yok mu? :::D
  • lena avrıl • 14 Ağustos 2006 14:36 • #509632
    kapat çeneni dicem ama saygımdan diyemedim
  • syarar • 17 Ağustos 2006 16:43 • #510145
    bana mı?
  • lena avrıl • 17 Ağustos 2006 17:03 • #510155
    ya ne istiyosunuz rapten ya madem beğenmiyosun dinlemezsin geçersin .....zaten sen de kapat şunu demekle bunu kasdettin di mi ???