Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizlere göre sagopa kajmer mi yoksa ceza mı ???

  • hardrock19 • 20 Temmuz 2006 11:18 • #505591
    tabıkıde sagopa kajmer :D
  • Noryth Aquanum • 20 Temmuz 2006 11:21 • #505592
    :D
  • Hayda Bire • 20 Temmuz 2006 11:51 • #505596
    sensin en karın ağrısı olan..!onlar senden sonra 2. ve 3.
  • Holy_Bastard • 20 Temmuz 2006 11:58 • #505597
    Yalnız tam bir nick/müzik zevki tezatlığı var :))

    Soruna ise cevap veremeyeceğim çünkü rap dinlemiyorum , sağlıklı bi cevap veremem :)
  • Necrophilliac • 20 Temmuz 2006 12:01 • #505598
    :D:D:D:D

    Harbi rock - rap ne alaka?
  • aparat • 20 Temmuz 2006 12:10 • #505599
    ceza diye biri yok ki..fuattan alma bir müzik kültürü var, çekirge baabında (arkadaşım)
  • vovin35 • 20 Temmuz 2006 12:23 • #505600
    cartel bir numara!! en büyük!!
  • rock in rio • 20 Temmuz 2006 14:24 • #505606
    sonuna kadar rock
  • narkozz • 20 Temmuz 2006 14:29 • #505607
    cevabımı vereyim ben.
    bildiğim ve dinlediği kadarıyla Sagopa Kajmerdir.
    sadece bir soru sormuş uzatmanın konuyu saptırmanın ne anlamı var arkadaslar :S
  • sacredsoul • 20 Temmuz 2006 14:40 • #505608
    en kültürlü ve bu tarza kendini gerçekten vermiş sagodur.. hep underground kalsın beyim..