İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
sizlere göre sagopa kajmer mi yoksa ceza mı ???
hardrock19
• 20 Temmuz 2006 11:18 •
#505591
tabıkıde sagopa kajmer :D
Noryth Aquanum
• 20 Temmuz 2006 11:21 •
#505592
:D
Hayda Bire
• 20 Temmuz 2006 11:51 •
#505596
sensin en karın ağrısı olan..!onlar senden sonra 2. ve 3.
Holy_Bastard
• 20 Temmuz 2006 11:58 •
#505597
Yalnız tam bir nick/müzik zevki tezatlığı var :))
Soruna ise cevap veremeyeceğim çünkü rap dinlemiyorum , sağlıklı bi cevap veremem :)
Necrophilliac
• 20 Temmuz 2006 12:01 •
#505598
:D:D:D:D
Harbi rock - rap ne alaka?
aparat
• 20 Temmuz 2006 12:10 •
#505599
ceza diye biri yok ki..fuattan alma bir müzik kültürü var, çekirge baabında (arkadaşım)
vovin35
• 20 Temmuz 2006 12:23 •
#505600
cartel bir numara!! en büyük!!
rock in rio
• 20 Temmuz 2006 14:24 •
#505606
sonuna kadar rock
narkozz
• 20 Temmuz 2006 14:29 •
#505607
cevabımı vereyim ben.
bildiğim ve dinlediği kadarıyla Sagopa Kajmerdir.
sadece bir soru sormuş uzatmanın konuyu saptırmanın ne anlamı var arkadaslar :S
sacredsoul
• 20 Temmuz 2006 14:40 •
#505608
en kültürlü ve bu tarza kendini gerçekten vermiş sagodur.. hep underground kalsın beyim..
1
2
3
4
5
6
7
8
»