Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizlere göre sagopa kajmer mi yoksa ceza mı ???

  • tayfunfırat • 1 Ağustos 2006 22:10 • #507837
    bence çok komik mabıbı, mibibi, bib bi bi ,bib bi bi
  • Necrophilliac • 1 Ağustos 2006 23:32 • #507871
    Bu iki müzisyen sevmediğim bir türün sevmediğim temsilcileridir, Sagopa Kajmer'e b*k atmak amacı ile yakın tarihte başka bir forumda gördüğüm "Sagopa Kajmer'in arakladığı şarkıları" koyacağım.. Yapıcam bunu.. Ceza içinde lolipop reklamı yeterli olur.

    Seven dinler karışmam, ben oturduğum yerden kötürlerim anca.
  • restricted • 5 Ağustos 2006 20:50 • #508336
    evt sen zaten sadece oturduğun yerden saçma salak kötülersin ..rapte sample diye bişey var kardeşim..herkese 40 kere mi anlatacaz bunu yaa..sago dışında sample kullanıp gerçek rapi yapan kalmadığı için buralarda bile sample ne demek bilen kalmamaış yazıklar olsun..bazı CAHİL CÜHELA kesimi kendi sitelerine koymuş arak diye..bazı CAHİL CÜHELA lar da hemen inanıyor..artık ben ne diyim..anlayan konuşsun diyim...

    ...
  • Necrophilliac • 5 Ağustos 2006 21:26 • #508343
    Site kapalı, açılınca seve seve koyarım şarkıları.

    Ha gelelim sample olayına;

    Bu milletten şarkı arakjlamayı doğru kılan şey her neyse, metal, klasik müzik ve jazz'da yok.Bunun üstüne düşünün biraz.Ha ayrıca da istediğin gibi adlandır, Deep Purple'dan vb.'den şarkı araklarken onlara mı sordular "Yav bizim müziğimizde sample diye bi olay var, araklıycaz kızmayın." diye?!
  • linkin_parkk_ • 9 Ağustos 2006 18:55 • #508821
    elbette ki tabikii SAGOPA KAJMER herzaman kajmer
  • lena avrıl • 9 Ağustos 2006 19:03 • #508823
    ceza işte en baba rapçi ceza başına darısı
  • sacredsoul • 10 Ağustos 2006 01:44 • #508876
    konuşarak müzik olmaz ki.. sadece konuşursun.. belki anlamlı şeyler söylersinde bunu müzik yapıyorum diye icra etmek çok saçma..madem bu kadar dolusun mesaj vermek istiyorsun git kitap yaz seve seve okurum.. imza gününede gelirim. yavrum aç ordan tori amos gevşeyelim biraz.. hede höde kasıldık gerçekten ceza gibi..
  • lena avrıl • 10 Ağustos 2006 14:15 • #508924
    cezanın melodili şarkıları da var kimse kuru kuru günlük konuşma gibi bıdı bıdı söylemiyo ki
  • Necrophilliac • 10 Ağustos 2006 14:19 • #508926
    Melodi her yerde.. Sanat olan melodi var, melodi var..
  • agrinn • 10 Ağustos 2006 20:10 • #508973
    he avril he
    bıdı bıdı solemiyorki yanııı,böyle kuru kuru günlük konuşma yanıı,melodili var,olmayanı var,var da var...
    nasıl bir anlatıştır bu.saygıyla eğiliyorum...