-
bence çok komik mabıbı, mibibi, bib bi bi ,bib bi bi
-
Bu iki müzisyen sevmediğim bir türün sevmediğim temsilcileridir, Sagopa Kajmer'e b*k atmak amacı ile yakın tarihte başka bir forumda gördüğüm "Sagopa Kajmer'in arakladığı şarkıları" koyacağım.. Yapıcam bunu.. Ceza içinde lolipop reklamı yeterli olur.
Seven dinler karışmam, ben oturduğum yerden kötürlerim anca.
-
evt sen zaten sadece oturduğun yerden saçma salak kötülersin ..rapte sample diye bişey var kardeşim..herkese 40 kere mi anlatacaz bunu yaa..sago dışında sample kullanıp gerçek rapi yapan kalmadığı için buralarda bile sample ne demek bilen kalmamaış yazıklar olsun..bazı CAHİL CÜHELA kesimi kendi sitelerine koymuş arak diye..bazı CAHİL CÜHELA lar da hemen inanıyor..artık ben ne diyim..anlayan konuşsun diyim...
...
-
Site kapalı, açılınca seve seve koyarım şarkıları.
Ha gelelim sample olayına;
Bu milletten şarkı arakjlamayı doğru kılan şey her neyse, metal, klasik müzik ve jazz'da yok.Bunun üstüne düşünün biraz.Ha ayrıca da istediğin gibi adlandır, Deep Purple'dan vb.'den şarkı araklarken onlara mı sordular "Yav bizim müziğimizde sample diye bi olay var, araklıycaz kızmayın." diye?!
-
elbette ki tabikii SAGOPA KAJMER herzaman kajmer
-
ceza işte en baba rapçi ceza başına darısı
-
konuşarak müzik olmaz ki.. sadece konuşursun.. belki anlamlı şeyler söylersinde bunu müzik yapıyorum diye icra etmek çok saçma..madem bu kadar dolusun mesaj vermek istiyorsun git kitap yaz seve seve okurum.. imza gününede gelirim. yavrum aç ordan tori amos gevşeyelim biraz.. hede höde kasıldık gerçekten ceza gibi..
-
cezanın melodili şarkıları da var kimse kuru kuru günlük konuşma gibi bıdı bıdı söylemiyo ki
-
Melodi her yerde.. Sanat olan melodi var, melodi var..
-
he avril he
bıdı bıdı solemiyorki yanııı,böyle kuru kuru günlük konuşma yanıı,melodili var,olmayanı var,var da var...
nasıl bir anlatıştır bu.saygıyla eğiliyorum...