Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizlere göre sagopa kajmer mi yoksa ceza mı ???

  • Necrophilliac • 5 Ağustos 2006 21:26 • #508343
    Site kapalı, açılınca seve seve koyarım şarkıları.

    Ha gelelim sample olayına;

    Bu milletten şarkı arakjlamayı doğru kılan şey her neyse, metal, klasik müzik ve jazz'da yok.Bunun üstüne düşünün biraz.Ha ayrıca da istediğin gibi adlandır, Deep Purple'dan vb.'den şarkı araklarken onlara mı sordular "Yav bizim müziğimizde sample diye bi olay var, araklıycaz kızmayın." diye?!
Bu konunun tüm mesajları