Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizlere göre sagopa kajmer mi yoksa ceza mı ???

  • Necrophilliac • 1 Ağustos 2006 23:32 • #507871
    Bu iki müzisyen sevmediğim bir türün sevmediğim temsilcileridir, Sagopa Kajmer'e b*k atmak amacı ile yakın tarihte başka bir forumda gördüğüm "Sagopa Kajmer'in arakladığı şarkıları" koyacağım.. Yapıcam bunu.. Ceza içinde lolipop reklamı yeterli olur.

    Seven dinler karışmam, ben oturduğum yerden kötürlerim anca.
Bu konunun tüm mesajları