Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizlere göre sagopa kajmer mi yoksa ceza mı ???

  • restricted • 5 Ağustos 2006 20:50 • #508336
    evt sen zaten sadece oturduğun yerden saçma salak kötülersin ..rapte sample diye bişey var kardeşim..herkese 40 kere mi anlatacaz bunu yaa..sago dışında sample kullanıp gerçek rapi yapan kalmadığı için buralarda bile sample ne demek bilen kalmamaış yazıklar olsun..bazı CAHİL CÜHELA kesimi kendi sitelerine koymuş arak diye..bazı CAHİL CÜHELA lar da hemen inanıyor..artık ben ne diyim..anlayan konuşsun diyim...

    ...
Bu konunun tüm mesajları