Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizlere göre sagopa kajmer mi yoksa ceza mı ???

  • sacredsoul • 10 Ağustos 2006 01:44 • #508876
    konuşarak müzik olmaz ki.. sadece konuşursun.. belki anlamlı şeyler söylersinde bunu müzik yapıyorum diye icra etmek çok saçma..madem bu kadar dolusun mesaj vermek istiyorsun git kitap yaz seve seve okurum.. imza gününede gelirim. yavrum aç ordan tori amos gevşeyelim biraz.. hede höde kasıldık gerçekten ceza gibi..
Bu konunun tüm mesajları