konuşarak müzik olmaz ki.. sadece konuşursun.. belki anlamlı şeyler söylersinde bunu müzik yapıyorum diye icra etmek çok saçma..madem bu kadar dolusun mesaj vermek istiyorsun git kitap yaz seve seve okurum.. imza gününede gelirim. yavrum aç ordan tori amos gevşeyelim biraz.. hede höde kasıldık gerçekten ceza gibi..