Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizlere göre sagopa kajmer mi yoksa ceza mı ???

  • Holy_Bastard • 30 Temmuz 2006 16:03 • #507511
    Aman kızlar ne güzel de anlaşıyor böyle :)) Ayy yerim sizi :)

    Sagopa ve Ceza mı? Hmm... Bilmiyorum , Fuat diyeyim en iyisi...
Bu konunun tüm mesajları