Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yeni şafak /şeytan rock müziğin tam kalbinde

  • psychedelian • 21 Temmuz 2006 16:29 • #505757
    şimdiye kadar ben bu olayı 3 şarkıda denedim 3 ündede tuttuama 3 sanatçıda yaptıkları nı kabul etmişlerdi ve 3 üde şeytanı övmüyor
    1)pink floyd-empty spaces
    2)britney spears-hit me baby one more time
    3)eminem-my name is
    bu haberi foruma getirmemin amcıda madonna ve micheal jackson ın rock müzik yaptıkları söylenmesi hatta kilometre taşı olduğunu söylenmesidir
    gereğini arz ederim
    saygılarımla psychedelian
Bu konunun tüm mesajları