-
patlayan şekerle Coca-cola beraber içen adamın da s*çarken g*tü patlamış mesela.
millet nekar meraklı efsanelere...;)
-
İlgili şarkıları orjinal ve tersten söyleniş tarzı şeklinde dinleyebilirsiniz. Link aşşağıdadır.
http://jeffmilner.com/backmasking.htm
-
hocam hayretler içinde kaldım bu ne böyle ya!!!meğer dinlediğimiz adamlar bunları da yapıyormuş
-
metallica - am I evil da şeytanla ilgili veya onu övecek birşey bulamadım
-
bence de yani şok geçirdim bir an,hala da şoktayım üzüldüm yani,şeytana tapmakta bir din değil yani
-
abı tersten soylenınce zaten o sarkı kavır dı gercekten onların degıl yanı korkucak bısey yok
-
peki cidden o amaçla mı yazılmış (yani şeytan için mi yoksa bir tesadüf mü??yani britney spears bile şeytana tapıyor o zaman abi bence tesadüf
-
1-İnternetin her yerinde(bu forum dahil) bu haber var..
2-Tersten okuyunca öyle bir şey çıkmadı.. Yani denemiştim ama beceremdim.
3-Haberi tekrar okuamdım ama son okuduğumdan hatırladığım kadarıyla Madonna ve Micheal Jackson'ı Rock alemine dahil etmişti.
4-Yazarın böyle gereksiz bir işew girişmesine bir anlam veremedim.Şeytan'ı zaten tersten okumadan yücelten gruplar var.Ve Tanrı'yı kötüleyen.Mantıksız yani bu yaptıkları.
-
şimdiye kadar ben bu olayı 3 şarkıda denedim 3 ündede tuttuama 3 sanatçıda yaptıkları nı kabul etmişlerdi ve 3 üde şeytanı övmüyor
1)pink floyd-empty spaces
2)britney spears-hit me baby one more time
3)eminem-my name is
bu haberi foruma getirmemin amcıda madonna ve micheal jackson ın rock müzik yaptıkları söylenmesi hatta kilometre taşı olduğunu söylenmesidir
gereğini arz ederim
saygılarımla psychedelian
-
ben hala fark edemedim ama satanist mesajları neyse..