Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yeni şafak /şeytan rock müziğin tam kalbinde

  • Single_FACTOR • 20 Temmuz 2006 23:26 • #505661
    patlayan şekerle Coca-cola beraber içen adamın da s*çarken g*tü patlamış mesela.
    millet nekar meraklı efsanelere...;)
  • beklicem321 • 21 Temmuz 2006 00:01 • #505667
    İlgili şarkıları orjinal ve tersten söyleniş tarzı şeklinde dinleyebilirsiniz. Link aşşağıdadır.

    http://jeffmilner.com/backmasking.htm
  • hipeROCKtif • 21 Temmuz 2006 11:29 • #505685
    hocam hayretler içinde kaldım bu ne böyle ya!!!meğer dinlediğimiz adamlar bunları da yapıyormuş
  • the_TW_named • 21 Temmuz 2006 13:24 • #505707
    metallica - am I evil da şeytanla ilgili veya onu övecek birşey bulamadım
  • alternative-me • 21 Temmuz 2006 13:45 • #505715
    bence de yani şok geçirdim bir an,hala da şoktayım üzüldüm yani,şeytana tapmakta bir din değil yani
  • Drive-MAN • 21 Temmuz 2006 14:08 • #505730
    abı tersten soylenınce zaten o sarkı kavır dı gercekten onların degıl yanı korkucak bısey yok
  • alternative-me • 21 Temmuz 2006 14:13 • #505736
    peki cidden o amaçla mı yazılmış (yani şeytan için mi yoksa bir tesadüf mü??yani britney spears bile şeytana tapıyor o zaman abi bence tesadüf
  • Necrophilliac • 21 Temmuz 2006 15:39 • #505746
    1-İnternetin her yerinde(bu forum dahil) bu haber var..
    2-Tersten okuyunca öyle bir şey çıkmadı.. Yani denemiştim ama beceremdim.
    3-Haberi tekrar okuamdım ama son okuduğumdan hatırladığım kadarıyla Madonna ve Micheal Jackson'ı Rock alemine dahil etmişti.
    4-Yazarın böyle gereksiz bir işew girişmesine bir anlam veremedim.Şeytan'ı zaten tersten okumadan yücelten gruplar var.Ve Tanrı'yı kötüleyen.Mantıksız yani bu yaptıkları.
  • psychedelian • 21 Temmuz 2006 16:29 • #505757
    şimdiye kadar ben bu olayı 3 şarkıda denedim 3 ündede tuttuama 3 sanatçıda yaptıkları nı kabul etmişlerdi ve 3 üde şeytanı övmüyor
    1)pink floyd-empty spaces
    2)britney spears-hit me baby one more time
    3)eminem-my name is
    bu haberi foruma getirmemin amcıda madonna ve micheal jackson ın rock müzik yaptıkları söylenmesi hatta kilometre taşı olduğunu söylenmesidir
    gereğini arz ederim
    saygılarımla psychedelian
  • fizban • 21 Temmuz 2006 17:05 • #505758
    ben hala fark edemedim ama satanist mesajları neyse..