Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yeni şafak /şeytan rock müziğin tam kalbinde

  • hells bells • 21 Temmuz 2006 17:35 • #505760
    ya gorgoroth,dimmu borgir dinlesin düzden düzden nasıl şeytan övülürmüş nasıl şeytana tapılırmış görsün o iddayı atan adamlar sırf dikkat çekmeye çalışıyor niye şarkıyı düzden okurken şeytana taptığını gördüğümüz grupları söylemiyorda akıl almıcak kişileri ortaya atıp bunlar şarkıyı tersden söyleyip şeytana tapıyo diyor çünkü ilgi çekip gündem yaratmak istiyorlar inanmayın arkadaşlar böyle haberlere ayrıca öyle olsada kimseyi bağlamaz kendi inancına güvenen başka provakosyonlara gelmez hurafe bunlar diyim de imam gibi bitiriyim lafı
  • WoTKaCI • 21 Temmuz 2006 17:45 • #505763
    o sadece bazı şarkılarda belli bölümlerine denk gelmiş.. Her s...m hıyar diyene tuzla koşmayın... uyanık olun.. adam olun.. birde ciddiye almış.. hey allahım..
  • Necrophilliac • 21 Temmuz 2006 17:58 • #505771
    O değilde, ben bu haberi çok yerde gördüm demiştim ya, hakkaten gördüm, yani bu yanlış birşey değil mi?Bunu yazan insan cezalandırılmamalı mı?
  • beklicem321 • 21 Temmuz 2006 18:28 • #505777
    Herhalde tesadüf. Başka bir açıklaması olamaz. Ama ELO - Fire on High ve Pink Floyd - Empty Spaces de bariz belli. Diğerleri saçma tabi ki de.
  • the_TW_named • 21 Temmuz 2006 18:32 • #505779
    Cezalandırılmalı.Bence adamın biri bir sürü insanla dalga geçiyor.
  • aparat • 21 Temmuz 2006 18:35 • #505780
    ağzı olan konuşuyor kalemi olan yazıyor bunlara da gazeteci vs vs deniyor. bizi görense adam olmaz bunlar yazık gençlik nerelerde bla bla...boşverin ya adam da yaratıcılık var ama tanrım sen yarattın takip et cinsi bişey..
  • hells bells • 21 Temmuz 2006 20:31 • #505800
    iyi bu adamları satanistler kesmiyo he iftira atıyosun bize diye
  • gocuk • 21 Temmuz 2006 20:53 • #505803
    Hastayım sana psychedelian böyle şeeleri araştırıp bulduun için seni cidden tebrik ediyorum ve sonuna kadar arkandayım!....
    Yürü be kanka kim tutar seni:):)
  • dilatrend • 23 Temmuz 2006 18:44 • #506067
    vay süper yaklaşmıssın konuya sana katılıyorum ve
  • alternative-me • 24 Temmuz 2006 12:56 • #506219
    yaa bu haberin doğru olduğundan eminmisiniz ???!