-
ne yani şimdi biz o parçaları işimiz gücümüz yok tersten mi dinlicez soorada şeytanamı tapcaz yok artık delisaçması bunlar inanmayın sakın
-
yukarıda okursan kardeş ben bir taraflarımı yırttım bu sölediğin hakkında ama çok takan yok tabi yazık böyle saçma hurafelerle uğraşıyoruz zira öyle olsa bile ne farkeder millet tartışma konusu arıyo
-
ya ben sadece madonna ve micheal jacksonı rock yaptığını sölediği için yazdım
-
Neticeye bakarsan;
Evrensel doğrulara göre istediğim yere Cami veya Kilise açabilirim.. Ama paganizm doğaya dayalı bir dindir.Yani Pagan bir bölgede doğaya istediğin gibi davranamazsın.. Kalabalık Klanlar falan kurmazlar.. Zaten Paganizmin oluştuğu bölgelerde kalabalıklaşma imkanınız yoktur.Ve yine pagaizm ve şamanizm bütün dinlerden önce vardı.İnsanları kurban etmek ve öldürmek gibi gereksiz, saçma inanışları olmadığı gibi, hayvanlarıda kurban etmezler.Yani Kuru kafa/mason falan paganizme çok uzak.Ayrıca doğayı kirlettiği ve zarar verdiği içim tapınaklarda bir o kadar uzak.Paganizm, dediğin gibi tek ve basit bir inanoş değildir.Azınlıkları içinde barındırır.Birden çok inanış barındırır.Ama bu inanışlardan hiçbiri, başkalarına (doğa ve hayvanlar dahil) zarar vermez.Behnce iyi bir paganla tanış.
Ayrıca, evet ilumunati bir hristiyan örgütüdür.Gnostik inançlara dayanır.Gnostiği de siz araştırıverin..
-
valla bana sölicek bişi bırakmamışsın
-
arkadaşlar şeytan var mı?
yok
o zaman ne diye kendemizi yırtıyoruz
adamlar sadece şarkılarında durumun eteştirisinde mistisizmden yararlanıyorlar
o kadar
bence çok iyi çalışmalar
varmı onlardan daha fazla iz bırakanlar rock(müzik daha doğru olur) dünyasında
benim bildiğim bir eskiler var
beethoven, mozart, bach, choper vs.
-
ne demek şeytan yok yaw ne alaka ne sallıyosun
-
ne yani var mı
ispat it o zaman varsa
-
sen ya ateist sin ya salak sen söyle hangisisin
-
öyle mesajlar içerdiğini düşünmüyorum.bir şarkı her insan için farklı anlamlar taşıyabilir.insan şarkıyı yorumlamak istediği gibi yorumlar.tıpkı bir şiir gibi.gizemlidir yani.yeni şafak gazetesi kendine göre yorumlamış.satanist olmayanların bu şarkıları dinleyerek satanist olacaklarını sanmıyorum.mesela ben...