Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yeni şafak /şeytan rock müziğin tam kalbinde

  • Baranus • 25 Temmuz 2006 00:07 • #506342
    ne yani şimdi biz o parçaları işimiz gücümüz yok tersten mi dinlicez soorada şeytanamı tapcaz yok artık delisaçması bunlar inanmayın sakın
  • hells bells • 25 Temmuz 2006 00:40 • #506363
    yukarıda okursan kardeş ben bir taraflarımı yırttım bu sölediğin hakkında ama çok takan yok tabi yazık böyle saçma hurafelerle uğraşıyoruz zira öyle olsa bile ne farkeder millet tartışma konusu arıyo
  • psychedelian • 25 Temmuz 2006 00:47 • #506365
    ya ben sadece madonna ve micheal jacksonı rock yaptığını sölediği için yazdım
  • Necrophilliac • 25 Temmuz 2006 09:43 • #506510
    Neticeye bakarsan;

    Evrensel doğrulara göre istediğim yere Cami veya Kilise açabilirim.. Ama paganizm doğaya dayalı bir dindir.Yani Pagan bir bölgede doğaya istediğin gibi davranamazsın.. Kalabalık Klanlar falan kurmazlar.. Zaten Paganizmin oluştuğu bölgelerde kalabalıklaşma imkanınız yoktur.Ve yine pagaizm ve şamanizm bütün dinlerden önce vardı.İnsanları kurban etmek ve öldürmek gibi gereksiz, saçma inanışları olmadığı gibi, hayvanlarıda kurban etmezler.Yani Kuru kafa/mason falan paganizme çok uzak.Ayrıca doğayı kirlettiği ve zarar verdiği içim tapınaklarda bir o kadar uzak.Paganizm, dediğin gibi tek ve basit bir inanoş değildir.Azınlıkları içinde barındırır.Birden çok inanış barındırır.Ama bu inanışlardan hiçbiri, başkalarına (doğa ve hayvanlar dahil) zarar vermez.Behnce iyi bir paganla tanış.

    Ayrıca, evet ilumunati bir hristiyan örgütüdür.Gnostik inançlara dayanır.Gnostiği de siz araştırıverin..
  • psychedelian • 25 Temmuz 2006 17:07 • #506539
    valla bana sölicek bişi bırakmamışsın
  • efespilsen • 25 Temmuz 2006 19:20 • #506556
    arkadaşlar şeytan var mı?
    yok
    o zaman ne diye kendemizi yırtıyoruz
    adamlar sadece şarkılarında durumun eteştirisinde mistisizmden yararlanıyorlar
    o kadar
    bence çok iyi çalışmalar
    varmı onlardan daha fazla iz bırakanlar rock(müzik daha doğru olur) dünyasında
    benim bildiğim bir eskiler var
    beethoven, mozart, bach, choper vs.
  • hells bells • 25 Temmuz 2006 20:10 • #506566
    ne demek şeytan yok yaw ne alaka ne sallıyosun
  • efespilsen • 26 Temmuz 2006 17:15 • #506715
    ne yani var mı
    ispat it o zaman varsa
  • hells bells • 26 Temmuz 2006 17:27 • #506721
    sen ya ateist sin ya salak sen söyle hangisisin
  • gulsah2610 • 26 Temmuz 2006 22:20 • #506742
    öyle mesajlar içerdiğini düşünmüyorum.bir şarkı her insan için farklı anlamlar taşıyabilir.insan şarkıyı yorumlamak istediği gibi yorumlar.tıpkı bir şiir gibi.gizemlidir yani.yeni şafak gazetesi kendine göre yorumlamış.satanist olmayanların bu şarkıları dinleyerek satanist olacaklarını sanmıyorum.mesela ben...