öyle mesajlar içerdiğini düşünmüyorum.bir şarkı her insan için farklı anlamlar taşıyabilir.insan şarkıyı yorumlamak istediği gibi yorumlar.tıpkı bir şiir gibi.gizemlidir yani.yeni şafak gazetesi kendine göre yorumlamış.satanist olmayanların bu şarkıları dinleyerek satanist olacaklarını sanmıyorum.mesela ben...