arkadaşlar şeytan var mı?
yok
o zaman ne diye kendemizi yırtıyoruz
adamlar sadece şarkılarında durumun eteştirisinde mistisizmden yararlanıyorlar
o kadar
bence çok iyi çalışmalar
varmı onlardan daha fazla iz bırakanlar rock(müzik daha doğru olur) dünyasında
benim bildiğim bir eskiler var
beethoven, mozart, bach, choper vs.