Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yeni şafak /şeytan rock müziğin tam kalbinde

  • TurkishMetal • 6 Ağustos 2006 04:13 • #508366
    sozlukte satanizm ve backmasking ekşi sözlükte hayvan gibi aratın bu cümleyi.Abi yarıldım gülmekten.Vatandaş bariz şeytan benimle taşak geçti demiş.Ya çok gülüceksiniz ya da korkudan ölüceksiniz.Yerinizde olsam gülerim.Bana çok saçma geldi.Eleman kabiliyetliyim hem tersten hem süzden anlamlı cümle kurabiliyoruma getirmeye çalışmış.backmasking de organımda bile değil.beni şeytanın yanına davet etse şeytanada davet edenede söver kaçarım.Apışıp kalırlar şerefsizim.
  • gitarTELi • 6 Ağustos 2006 11:11 • #508370
    bu topic 568985617691.kez açıldı




    kopmayantekteL
  • ville89 • 8 Ağustos 2006 23:05 • #508690
    arkadasım backmasking olayı da cok eski stairway to heaven daki backmaskingin falan keşfedilmesinin üstünden yıllar geçti.. ben bile geç keşfetmiştim hatırlardım 2 yıl once tersten dinleyip tırstıgım günleri..
  • FeelTheBass • 9 Ağustos 2006 05:27 • #508744
    http://www.sahteraki.net/led_satan_olayi.mp3

    Bu ardrese ilgili sarkının bahsedilen kısmını ters yapıp koydum. Arada "satan" dediği dogru ama diger kelimeleri secemedim ben. Baska bildignzi kayıt varsa soleyin..
  • paRacHuTe_ • 9 Ağustos 2006 21:08 • #508835
    abı ben bu ccumlelerı tersten okuduugmda yazdıklaır gıbı bı cumle olusturmadım bırı bana yardım bunun bı sacmalıık oldugunu hıssedıyorum bı kac salak yobazın oynadıgı salk bı oyun oldugnu bılıyorum ama barı bı tutarlılıgı olsun gosterın abı ne yazdııgnı :)
  • Necrophilliac • 9 Ağustos 2006 21:12 • #508836
    Abi tamam konuşmayalımda kapansın bu konu artık?
  • Serpent_King • 9 Ağustos 2006 23:43 • #508858
    çok doğru şeyler.

    bir gün marduk un bir şarkısını tersten dinledim ve şu sonuca vardım.

    şarkının bir yerinde şu sözler vardı :

    "şeytan , efendimiz , bokunu yeriz"

    bunu tersten dinlediğimde gerçekten şaşırdım

    "allah'ın dediği olur"

    ...

    şarkıyı bir de çaprazdan dinledim sonuç çok şaşırtıcıydı.

    "bırakın bu işleri boş işler bunlar"
  • sacredsoul • 10 Ağustos 2006 00:51 • #508870
    amuda kalkıp dinleyincede çok anlamlı şeyler çıkıyor..
  • beklicem321 • 10 Ağustos 2006 01:14 • #508871
    ben onu denemedim.. ama denemk lazım hertürlüsünü.. bir ara deniyeceğim ama..
  • hells bells • 11 Ağustos 2006 03:17 • #509080
    bak birde iki takla düz at sonra iki takla geri at üç tur elli metre koşusu yap gel metallica dinle adamların mam said parçası satan said gibi gelicek sana hehehehe